من خودم را دوست دارم! - دانشنامه دوستداران حقیقت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

من خودم را دوست دارم!

ارسال‌کننده : دانش دوست در : 89/8/18 8:53 صبح

اگر ما به خودمان عشق بورزیم،خود را همانطور که هستیم، بپذیریم و به خود احترام بگذاریم، آنگاه همه مشکلات حل می شوند.


در این صورت است که ما دست به هر کاری بزنیم، با موفقیت و شادمانی روبرو خواهیم شد، تو گویی در جای جای زندگی مان، معجزات کوچکی یکی پس از دیگری اتفاق می افتند. سلامتی مان را دوباره به بهترین شکل ممکن به دست آورده، پول بیشتری از آن خود خواهیم کرد، رضایت مندی بیشتری در روابط با دیگران به دست خواهیم آورد. عمل کردی خلاقانه و موفقیت آمیز خواهیم داشت و همه این معجزه ها یکی پس از دیگری بی آن که خودمان کار زیادی انجام دهیم، به وقوع خواهند پیوست.


عشق و به رسمیت شناختن خود، به شما احساس امنیت، اعتماد و احترام داده و دنیای فکرتان را به بهترین وجه ممکن، شکل می دهد. روابط تان با دیگران سرشار از عشق و محبت خواهد شد، کاری پیدا می کنید که مطابق میل و خواسته شما باشد، مکان بهتری برای زندگی کردن پیدا خواهید کرد و در آن سکنی خواهید گزید، وزن بدنتان رو به تعادل خواهد گذاشت و در مجموع تغییرات شگرف و مثبتی در زندگی تان به وجود خواهید آورد.


عشق به خود را هیچ گاه فراموش نکنید و هیچ گاه به خاطر هیچ چیز از خود انتقاد نکنید و خود را به باد ملامت و سرزنش نگیرید. انتقاد راه پیشرفت را بر شما سد می کند.




کلمات کلیدی :