نقشه جغرافیایی - دانشنامه دوستداران حقیقت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه نشنال جئوگرافیک - نقشه منطقه خاور میانه

ارسال‌کننده : دانش دوست در : 87/5/1 11:0 عصر

منبع: www.p30download.com


و اینک برای اولین بار در بین سایت های دانلود فارسی زبان پی سی دانلود قصد دارد گوشه ای از مجموعه ی عظیم نقشه های گرانبهای موسسه نشنال جئوگرافیگ را در اختیار علاقه مندان قرار دهد. قبل از هر چیز به معرفی موسسه نشنال جئوگرافیک می پردازیم.

درباره موسسه نشنال جئوگرافیک:
سنگ بنای نشنال جئوگرافیک، به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های علمی، آموزشی و غیرانتفاعی، برای اولین بار در امریکا گذاشته شد. بنیاد نشنال جئوگرافیک در 27 ژوئن سال 1888 (تیرماه 1267) توسط 33 دانشمند و جهانگرد که علاقه‌مند به تشکیل انجمنی برای افزایش و  توسعه علم جغرافیا بودند، در واشنگتن دی‌سی تأسیس شد.
این 33 نفر، بحث درباره تشکیل انجمن را دو هفته قبل، یعنی در 13 ژوئن 1888، در گردهمایی باشگاه کاسموس (یک باشگاه خصوصی واقع در میدان جکسون نزدیک کاخ سفید) مطرح کرده بودند. هابارد گرین گاردینر اولین رئیس آن و پس از او  پسرخوانده‌اش «الکساندر گراهام بل» به این مقام نائل شد. پس از بل، گیلبرت گراونر اولین سردبیر مجله نشنال جئوگرافیک شد و از آن زمان تاکنون اعضاء خانواده گراونر نقش مهمی را در اداره این مجله بعهده داشته اند. بل و پسرخوانده‌اش گراونر، دو ایده موفقیت آمیز را در نشریه پایه گذاری کردند. ایده حق عضویت اعضاء انجمن و دوم استفاده از عکس‌ در کنار مقالات و گزارش‌ها برای بازگویی هر چه بهتر مقالات. از آن پس مؤسسه آمریکایی نشنال جئوگرافیک مسیر ترقی را در پیش گرفت. تا جایی که اینک از اعتباری جهانی در دانش جغرافیا برخوردار است.

نقشه خاور میانه - National Geographic Middle East Map :
با مشاهده این نقشه میتوانید اطلاعات جغرافیایی کشور های منطقه خاور میانه را کسب کنید. فایل تصویری نقشه به قدری بزرگ و واضح است که امکان مشاهده جزئیات نیز میسر است همچنین شما قادر به چاپ این نقشه خواهید بود.

اندازه تصویر نقشه: Pixels 4311 x 3508
حجم فایل: 4.13 مگابایت
تعداد فایل: 1 عدد
سال انتشار: 1991


پسورد: www.p30download.com
دانلود - 4.08 مگابایت
سایت سازنده
منبع توضیح
لینک منبع


کلمات کلیدی :

<      1   2   3   4   5   >>   >